کاهش ایندکس وبسایت‌ها و راهکارهای مقابله با آن

چگونه تولید محتوای باکیفیت می ‌تواند کسب‌ و کار شما را متحول کند؟

چگونه تولید محتوای باکیفیت می ‌تواند کسب‌ و کار شما را متحول کند؟

تولید محتوای باکیفیت به روش های گوناگونی می تواند کسب و کار شما را در جهت پیشرفت و دریافت نتایج بهتر، توسعه دهد. در این مقاله راهکارهایی ارائه می شوند که به شما کمک خواهند کرد با تهیه محتواهای آموزشی درجه یک، بیزینس خود را رونق دهید. از آنجایی که در هر شرکتی تنها...

حقوق مدیر منابع انسانی در ایران و سایر کشور‌ها چقدر است؟

حقوق مدیر منابع انسانی در ایران و سایر کشور‌ها چقدر است؟

مدیران منابع انسانی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی سازمان‌ها، نقش مهمی در مدیریت نیروی کار و ایجاد فرهنگ سازمانی ایفا می‌کنند. این شغل نه‌تنها به دلیل تنوع وظایف، بلکه به واسطه مسئولیت‌های سنگین خود، از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از موضوعات مهم در مورد این حرفه، تفاوت...

تأثیر طراحی ریسپانسیو بر جذب کاربران موبایل

تأثیر طراحی ریسپانسیو بر جذب کاربران موبایل

در دنیای امروز، موبایل به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی افراد تبدیل شده است. طبق آمارها، بیش از 50 درصد از ترافیک وب جهانی از طریق دستگاه‌های موبایل صورت می‌گیرد. بنابراین، اگر وب‌سایت شما با موبایل سازگار نباشد، احتمال از دست دادن بخش بزرگی از کاربران وجود دارد. طراحی ریسپانسیو یا واکنش‌گرا، به معنای تطبیق وب‌سایت با انواع دستگاه‌ها و اندازه‌های صفحه است و نقش مهمی در جذب و حفظ کاربران دارد.

چگونه یک وب‌سایت حرفه‌ای طراحی کنیم؟ راهنمای مبتدیان

چگونه یک وب‌سایت حرفه‌ای طراحی کنیم؟ راهنمای مبتدیان

وب‌سایت شما اولین نقطه‌ی تماس کاربران با برندتان در دنیای دیجیتال است. اگر وب‌سایت شما حرفه‌ای و جذاب باشد، اعتماد کاربران را جلب کرده و آن‌ها را به مشتری‌های دائمی تبدیل می‌کند. در این مقاله، به صورت گام‌به‌گام شما را برای طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای راهنمایی خواهیم کرد.

تاثیر تبلیغات با سررسید بر افزایش بازدهی شرکت‌ها

تاثیر تبلیغات با سررسید بر افزایش بازدهی شرکت‌ها

در دنیای پر از رقابت امروز، هر شرکتی به دنبال راهکارهایی برای جلب توجه مشتریان و افزایش وفاداری آنها است. تبلیغات با استفاده از ابزارهایی مانند سررسید، تقویم رومیزی و ست مدیریتی یکی از موثرترین روش‌هایی است که می‌تواند برای شرکت‌ها نتایج قابل توجهی به همراه داشته باشد.

چرا وبسایت‌ها دچار کاهش ایندکس می‌شوند و چه کاری باید درمورد آن انجام داد؟ یکی از ناامید کننده‌ترین اتفاقاتی که برای مالکان سایت ممکن است بیفتد این است که تعداد ایندکس‌شان توسط گوگل کم بشود. این موضوع را شرکت‌های کوچک زودتر متوجه شدند وقتی که در خروجی‌های جستجو براساس نام واقعی‌شان مشاهده نشدند. این موضوع که برای کلمه کلیدی یا لغات جستجوی صنعت خود رتبه نداشته باشید خیلی در مقابل اینکه درمورد نام واقعی کسب‌وکار خود در موتورهای جستجو رتبه نداشته باشید مهم نیست. مخصوصا وقتی نام کسب‌وکار شما آنقدر خاص باشد که سایت‌های دیگری که برای نام کسب‌وکار شما رتبه گرفته‌اند فقط درمورد نام کسب‌وکار شما یا درمورد شما محتوا دارند. بیاید با هم در ابتدا ۵ دلیل برای کاهش ایندکس را بررسی کنیم: ۱- فروش لینک به وبسایت های دیگر گوگل به این موضوع که شما از یک وبسایت برای افزایش اعتبار خود یا موقعیت خود در موتورهای جستجو، لینک بخرید علاقه‌مند نیست. بنابراین، وبسایت‌هایی که فروش لینک می‌کنند و آنها را نمایش می‌دهند را پنالتی می‌دهد. بنابراین اگر شما در صفحه اصلی یا صفحات پرطرفدار دیگر وبسایت خود شروع به فروش لینک کنید، شما باید پول تبلیغ دهندگان را بازگردانید و لینک آنها را بردارید. ۲ – لینک […]

چرا وبسایت‌ها دچار کاهش ایندکس می‌شوند و چه کاری باید درمورد آن انجام داد؟

یکی از ناامید کننده‌ترین اتفاقاتی که برای مالکان سایت ممکن است بیفتد این است که تعداد ایندکس‌شان توسط گوگل کم بشود.
این موضوع را شرکت‌های کوچک زودتر متوجه شدند وقتی که در خروجی‌های جستجو براساس نام واقعی‌شان مشاهده نشدند. این موضوع که برای کلمه کلیدی یا لغات جستجوی صنعت خود رتبه نداشته باشید خیلی در مقابل اینکه درمورد نام واقعی کسب‌وکار خود در موتورهای جستجو رتبه نداشته باشید مهم نیست. مخصوصا وقتی نام کسب‌وکار شما آنقدر خاص باشد که سایت‌های دیگری که برای نام کسب‌وکار شما رتبه گرفته‌اند فقط درمورد نام کسب‌وکار شما یا درمورد شما محتوا دارند.کاهش ایندکس 1

بیاید با هم در ابتدا ۵ دلیل برای کاهش ایندکس را بررسی کنیم:

۱- فروش لینک به وبسایت های دیگر

گوگل به این موضوع که شما از یک وبسایت برای افزایش اعتبار خود یا موقعیت خود در موتورهای جستجو، لینک بخرید علاقه‌مند نیست. بنابراین، وبسایت‌هایی که فروش لینک می‌کنند و آنها را نمایش می‌دهند را پنالتی می‌دهد. بنابراین اگر شما در صفحه اصلی یا صفحات پرطرفدار دیگر وبسایت خود شروع به فروش لینک کنید، شما باید پول تبلیغ دهندگان را بازگردانید و لینک آنها را بردارید.

۲ – لینک دادن به سایت های بد

هر وبسایت یک رتبه در گوگل از ۰ تا ۱۰ دارد. اگر وبسایت شما به یک وبسایت با رتبه ۰ یا ۱ لینک بدهد، گوگل به این نتیجه می‌رسد که وبسایت شما یک وبسایت با کیفیت بالا نیست. بالاخره به چه دلیل یک وبسایت با کیفیت بالا باید به یک وبسایت که گوگل کیفیت آن را پایین در نظر گرفته لینک بدهد؟
از طرف دیگر اگر شما به یک وبسایت با رتبه ۷ یا ۸ لینک بدهید گوگل احتمال اینکه شما را پنالتی کند کم است چرا که دارید یک وبسایت مفید دیگر را به مخاطبانتان معرفی می‌کنید که اطلاعات مفیدی را در اختیار دیگران می‌گذارد. بنابراین بطورکلی مراقب باشید به چه وبسایتی لینک می‌دهید، چون اگر به سایت‌های بدی لینک دهید سرآخر نتیجه‌اش را خواهید‌دید.لینک سازی

۳ – میزبانی‌کردن چند وبسایت در یک حساب میزبان

اگر شما در حال میزبانی‌کردن چند وبسایت روی یک حساب میزبانی هستید، درنهایت همه آنها در یک دامنه اصلی شما گروه‌بندی می‌شوند. بنابراین اولین سایتی که شما بالا می‌آورید، درواقع میزبان سایر وبسایت‌هایی است که شما به دامنه خود اضافه می‌کنید. در انتهای مسیر، این که یکی از وبسایت‌های شما دچار مشکلی بشود تمام وبسایت‌های شما را شامل می‌گردد. در نتیجه اگر شما میزبانی سایت‌های چندگانه را به عهده دارید، بهتر است که آنها را در حساب‌های میزبانی جداگانه ثبت کنید و اگر نمی‌توانید مطمئن شوید که تمامی راه‌های رسیدن به اطلاعات وبسایت شما از یک مسیر و وبسایت مشخص است. اگر شما می‌توانید به تمامی مطالب وبسایت های خود از یک دامنه دسترسی داشته‌باشید در انتهای مسیر البته به مشکل خواهید خورد.میزبانی دامنه

۴ – استفاده از متون تکراری

واضح است که گوگل متون تکراری را دوست ندارد. الگوریتم گوگل تغییر کرده‌است. درنتیجه مطمئن شوید که متون شما یکتا باشند و این به اعتبار وبسایت شما می افزاید. اگر وبسایت شما کپی شده از یک وبسایت دیگر باشد، سرانجام احتمالا وبسایت شما بطوری شود که یافتن آن در گوگل بسیار دشوار شود

۵- سرعت صفحه بسیار کم یا دردسترس نبودن صفحه

گوگل عنوان کرده‌است که سرعت صفحه روی خروجی‌های جستجو موثر است. در نتیجه اگر صفحات وبسایت شما سرعت کمی داشته‌باشد در خروجی های گوگل تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین مطمئن شوید شرکت‌های میزبان وب شما سایت شما را بالا نگه‌می‌دارند و اگر سایت به هردلیلی پایین بیایدمطمئن شوید که سایت شما به سرعت دوباره بالا می‌آید.

 

 

در ادامه ۴ راهکار برای اینکه وبسایت شما دوباره در خروجی های گوگل بیشتر مشاهد شود میدهیمراهکارهای مقابله با کاهش ایندکس

۱ – شما باید موارد ۵ گانه فوق را درمورد وبسایت خود تست کنید که چرا وبسایت شما در گوگل دچار کاهش ایندکس شده

اصلاح این موارد جزو اولویت های بالای کارهای شما باید باشد

۲ – اینکه اسم مجموعه یا شرکت خود را در عنوان صفحات بگذارید مهم‌است.

بسیاری اوقات شرکت‌ها از کلمه‌های کلیدی در تگ‌های عنوان به جای اسم خود استفاده می‌کنند. به شما توصیه می‌شود اسم شرکت خود را در ابتدای عنوان‌ها بگذارید. همچنین باید مطمئن‌شوید یک متن واقعی از نام وبسایت‌تان در صفحه وجود دارد. اگر اسم شرکت شما فقط در عکس آورده شده، ایندکس آن برای گوگل شاید سخت‌تر خواهدبود.

۳ – شما نیاز دارید به وبسایت شما لینک داده شود، این کار به وبسایت شما کمک خواهد کرد سریعتر ایندکس شده و بیشتر مورد اعتماد قرار گیرید.

ساده‌ترین راه برای لینک گرفتن استفاده از توئیتر و فیسبوک است. ساختن وبلاگ یا سپردن به سایر وبلاگ‌ها برای لینک دادن به خودتان است برای اینکه میزان لینک‌سازی‌تان رشد کند مفید است. این کار به گوگل نشان می‌دهد که وبسایت شما زنده است.

۴ – ابزار وبمستر گوگل میتواند یک ابزار عالی برای شما باشد

بعد از اینکه شما وبسایت خود را تایید کردید می‌توانید وارد ابزار وبمستر گوگل بشوید و درمورد جنبه های مختلف نمود وبسایت‌تان در گوگل آگاه‌شوید. در ابزار وبمستر گوگل جزئیات وبمستری گوگل را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید آنها را بخوانید و اطمینان پیدا کنید که با گوگل و قوانین آن همراه هستید یا خیر و اینکه وقتی از ابزار وبمستر گوگل استفاده می‌کنید، بررسی اجمالی صفحه به شما خواهد گفت که وضعیت ایندکس شما در چه حالتی است. این میتواند به شما مدارکی ارائه کند که چرا شما در حال کاهش ایندکس می‌باشید و می‌توانید وبسایت خود را طوری تغییردهید که براساس قوانین گوگل حرکت کنید. زمانی که سایت شما از اشتباهات و ایرادات اصلاح شد، شما می‌توانید سایت خود را مستقیما از طرق وبمستر معرفی کنید تا مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

0 Comments

Submit a Comment

Pin It on Pinterest