طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرد‌ترین سایت‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی هستند که هر روز به تعداد آن‌ها در سراسر جهان افزوده می‌شود. به دلیل تعداد زیاد رقبا در این زمینه‌، موفق شدن در آن نیاز به یک طراحی اصولی و منحصر به فرد دارد.

 

چرا فروشگاه آنلاین داشته باشم؟

در دهه اخیر خرید و فروش اینترنتی پیشرفت چشمگیری داشته است. در کشور ایران اگر ده سال پیش حرف خرید اینترنتی را می‌زدید کسی تجربه آن را نداشت و اصلا نمی‌دانست چگونه است! در سال‌های گذشته اما پیشرفت فروشگاه‌های اینترنتی بسیار چشم‌گیر بوده است. طوری که اگر دو هفته اینترنت کشور قطع باشد ضرر‌ کسب و کار‌های اینترنتی به ارقام میلیاردی می‌رسد. حال هر خانواده ایرانی تجربه خرید اینترنتی را دارد و عده‌ای اکثر خرید‌های خود را در اینترنت انجام می‌دهند.
این عمل وقتی مشکلاتی مانند ترافیک، شلوغی، ویروس کرونا، تنوع بیشتر در اینترنت و.. نمایان شود بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. چرا که رقبای شما در دنیای مجازی در حال کسب درآمد و جذب مشتری هستند اما شما از قافله عقب هستید.

 

ویژگی سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط گروه طراحی سمیر

گروه طراحی سمیر سایت‌های فروشگاهی زیادی در صنف‌های مختلف طراحی کرده است که نمونه های آن را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید. ما در طول پروژه هر امکاناتی که کارفرما بخواهد در سایت فروشگاهی خود داشته باشد را فراهم می‌کنیم.هر ویژگی‌ای که در فروشگاه‌های اینترنتی مشاهده می‌کنید را کافی است به ما بگویید تا آن را در سایت شما ایجاد کنیم.

برخی از ویژگی‌های سایت‌های فروشگاهی طراحی شده در گروه طراحی سمیر:

پیشنهادات شگفت انگیز
• صفحه محصول
• فیلتر محصولات
• طراحی واکنش گرا

پیشنهادات شگفت انگیز

بخش پیشنهادات شگفت انگیز یا تخفیف‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فروشگاه اینترنتی برای کاربران است. هر چقدر این بخش زیباتر طراحی شود جذابیت سایت بالاتر می‌رود. پیشنهادات شگفت انگیز را می‌توان به کاغذ‌های تخفیف فصلی و آفر روی ویترین لباس فروشی تشبیه کرد که مشتری را به خود جذب می‌کند.
گروه طراحی سمیر می‌تواند پیشنهادات شگفت انگیز و جشنواره های فصلی اختصاصی برای شما طراحی کند.

 

صفحه محصول

صفحه محصول مهم‌ترین صفحه یک سایت فروشگاهی است. حتی مهم‌تر از صفحه اول! در این صفحه است که کاربر تصمیم می‌گیرد کالای مورد نظر خود را از سایت شما بخرد یا نه. در صفحه محصول بزرگ‌ترین چیزی که اهمیت دارد عکس، اسم و توضیحات محصول است. بخش‌های دیگری که صفحه را برای خریدار جالب می‌کنند نظرات کاربران و خریداران، مشخصات فنی محصول، مقایسه محصول و نمودار تغییر قیمت کالا هستند.

 

فیلتر محصولات

فیلتر محصولات یکی از بخش‌های جذاب فروشگاه اینترنتی است که در دنیای واقعی وجود ندارد. شما نمی‌توانید وارد یک بوتیک شوید و پوشاک آن بوتیک را فیلتر کنید. فیلتر محصولات در هر فروشگاه آنلاینی وجود ندارد اما در سایت‌های فروشگاهی‌ای که توسط تیم ما طراحی و ساخته شده‌اند این قابلیت وجود دارد. این فیلتر شامل تمامی مشخصات محصول اعم از رنگ، اندازه، برند، قیمت و.. می‌شود.

 

طراحی واکنش گرا

گروه طراحی سمیر در طراحی سایت‌های مشتریان خود همواره قابلیت واکنش‌گرا بودن را در نظر گرفته است. این قابلیت در سایت‌های فروشگاهی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. با طراحی واکنش‌گرا به راحتی با تمام پلتفرم‌های گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و لپ‌تاپ و تلویزیون در فروشگاه گشت و گذار بکنید و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Pin It on Pinterest